ماشین بازیکنا
perspolis girl

عشق پرسپولیس

 درود

به نظرمن پولی ک فوتبالیستا میگیرن کاملا حلاله واین ماشین هارو هم باپول زحمتشون خریدن

قابل توجه اون کسایی که میخوان بگن حقشون نیست

راستی این عکسا مال قبلا هستش شاید ماشینشون رو عوض کرده باشن

در هر صورت از همین الان شرمنده اگه عکساقدیمیه

 حالابازم هس ایشالله تو پست های بعدی

بدرود

 



نظرات شما عزیزان:

سعید
ساعت18:12---16 آبان 1392
سلام 4تاییها چطورین خداوکیلی چیتون از استقلال بیشتره انقدر گنده میلین هان؟ قهرمانی تو اسیا؟ بیشترین برد تو دربی؟ قهرمانی تولیگ؟ گل زده تو دربی؟ خداوکیلی خدا شما لنگیارو افرید تا ما بیکار نباشیم به شما بخندیم الان میدونم کم میاری میگش 6تایی اخه بچه جون اون ماله 50 سال پیشه ولی 4 فرهاد مجیدی واسه همین چندوقت پیشه یادت میاد چه لائی به حقیقی زد؟؟ دلم واستون میسوزه انقدر مسخره میشین خدا بهتون صبر بده اگه کاری نداری فعلا بای داداش لنگی پرسپولیس سووووووووووووووررررررررررررررر رررررااااااااااااااااااااخخخخخ خخخخخخخخخخخخ اگه خواستی بیا تو وبلاگم نظر بده shadmehria.lxb.ir
پاسخ:دوست نامحترم شما برو به آرشیو مطالب من بخش سوال از اس تق لالی ها هروقت به سوالهای من جواب دادی اون وقت بیا برای من نظر بده باشه پسر خوب؟؟؟ اولا6مال 50سال پیش نی مال 40ساله پیشه دوما کیا توی دربی هتریک کردن؟سوما شما برو دلت برای تیمت بسوزه که6هفته اس رده6 امه


amirmohammad
ساعت13:14---16 آبان 1392
سلام زهرا.سایت قشنگی داری. منم پرسپولیسی ام. لینکت میکنم اگه خواستی منو بلینک. سایتت قشنگه.بای

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 15 آبان 1392برچسب:,ساعت 16:19 توسط zahra| |



قالب جدید وبلاگ پیچك دات نت